marți, 8 ianuarie 2013

prostia ce ne inconjoara

citesc pe un site stupid din romania o ancheta la fel de stupida "cele mai urate cladiri din lume" :

"
Kira Kiralina 20 sep 2012, 14:32
Sediul Televiziunii Centrale Chineze din Beijing(n.n. OMA). Clădire mai absurdă rar am văzut. Tocmai ce-am dat peste ea pe net şi am simţit nevoia să vă împărtăşesc şi vouă. Asta ca să nu mai spuneţi că numai România e mobilată cu monstruozităţi arhitecturale..."
"
Kira Kiralina 20 sep 2012, 14:51
Şi dacă tot suntem la acest subiect, să vă mai arăt una: Biblioteca Centrală din Seattle(n.n.OMA)! Un proiect premiat şi aclamat, considerat un triumf al arhitecturii moderne. Nu stiu alţii cum sunt, dar mie mi se pare îngrozitoare! Geometrie schizoidă! Pe lângă asta, noul sediu al Bibliotecii Naţionale din Bucureşti e o capodoperă! Părerea mea..."
"
Kira Kiralina 24 sep 2012, 12:02
Un alt exemplu de clădire care sfideză principiul integrării în peisajul arhitectural este "Dancing Building" din Praga(n.n.frank gehry). Deşi unii se entuziasmează în faţa capacităţii arhitectului de a manipula materialele şi legile fizicii, în opinia mea această clădire pur şi simplu nu are ce căuta în acel cartier. Are forme absurde, sucite, bolnave, care agresează din punct de vedere estetic decorul clădirilor din jur.Hotărât lucru, aşa nu! Voi ce părere aveţi?


romanul(noul sediu al Bibliotecii Naţionale din Bucureşti)  dupa ca ca e roman mai e si fudul( e o capodoperă)


re-vezi postarea din

MARȚI, 14 AUGUST 2012

nevroza profesionala (V)

un interviu cu Andrei Serban in Adevarul .........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu