marți, 22 ianuarie 2013

mica odisee

cu ani in urma terminam Cascade building, o cladire de birouri pe buzesti colt cu sevastopol, nu am apucat sa fac decat o fotografie(era spre terminare),



 cu cladirea conform proiectului si autorizatiei,


ca m-am trezit cu ea revopsita in alb(vopsitorie care anula si accentele din mozaic portocaliu care punctau 'ici si colo' golurile ferestrelor)  si cu un curcubeu pe toata inaltimea;
  am dat in judecata proprietarul care a iesit repede din  culpa pentru ca avea autorizatie de la primarul chiliman care la randul sau s-a justificat prin autorizatia provizorie data pentru "firma pe fatada";
 l-am  acuzat pe arhitectul-refrent-autorizant ca nu a cerut permisiunea proiectantului,  arhitectul-refrent-autorizant care m-a consolat, confidential, ca oricum este mai bine vopsita in alb;
dupa un timp l-am rugat pe noul proprietar, dinu paatriciu, s-o re-re-facem care s-a scuzat ca a preluat-o contractual cu curcubeul;
 anul trecut se coscovise vopseau si speram sa cada dar au re-vopsit-o alb-cu-diagonala-multicolora, desi primarul chiliman imi promisese ca dupa expirarea termenului de  autorizare "firma" va repara greseala;
 acum (pentru ca primarul chiliman a 'gresit' si fata de  pnl)  ma gandesc sa dau in judecata primaria sector 2, pentru ca astazi, si de fapt acest aspect m-a determinat sa reiau firul discutiei, la jurizarea proiectelor de anul 4 de la 'ion mincu', am dat peste imaginea de mai jos care se raporta la contextul curcubat, spre ironia fina a colegilor mei de catedra,
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu